Selamat Datang ke Blog (", Rentetan HatiKu .")

Wednesday 17 October 2012

Maafkan saya STKuK


Bismillahirrahmanirrahim

Kali nie, entri nie betul2 saya tujukan kepada awak.
Saya tahu awak xbaca blog saya nie,
sebab saya rahsiakan blog saya daripada orang lain.

saya ingin pinta kemaafan dari awak.
maaf, jika saya telah menolak awak jauh dari hidup saya.
maaf kerana telah menolak permintaan awak.
maaf kerana tidak dapat menerima awak.

Awak,
sudah puas saya berikhtiar,
sudah puas saya berfikir.
sudah puas saya menangis.
memohon pada yang Maha Pemurah
agar mengasihani saya,
agar memberikan saya pemikiran yang waras untuk menimbang baik buruknya permintaan awak itu.

Namun, akhirnya saya temui muhasabah cinta.
Cinta pada Ilahi, 
berharap pada yang Memahami.
saya temui kunci hidup,
sinar agama, ruang kebahagiaan.

MAAF! Anda tiada dalam kamus hidup saya.
Tidak semudah itu, untuk menerima insan yang saya tidak kenali.
Tidak semudah itu, saya menyungkurkan diri,
Tidak semudah itu, hati dimiliki,

HATI milik Allah,
usah dinafi lagi.

Salam penuh takzim, jangan kecewa.
Takdir itu Milik Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...