Selamat Datang ke Blog (", Rentetan HatiKu .")

Thursday 22 December 2011

Cinta O Cinta~!!!

Assalamualaikum sahabat2 semua..
Hari nie saya terbaca tentang doa cari jodoh.. ish3... mcm xsabar2 na kawin je kan bunyinyer...??? hahaha.. xdela.. saya, calon pun xde lg,, ni kan plak nak kawin.. ish3.. [bunyi cam gataiiii je nie...=='].. haha.. no wonderla kan? hehe..
Ikhtiar Penymbuhan Penyakit

Saya terjumpa doa-doa berikut di dalam buku bertajuk Ikhtiar Penyembuh Penyakit oleh Tuan Guru Dato Dr Haron Din, terbitan Darussyifa’.. [padahal terbaca lam blog myjodoh td.. hahaha.. mesti korang pelik kan, kenapa tibe2 saya boleh bukak blog tu??? haha.. act, sy pun xtau macam mana sy boleh bukak.. kikiki.. jan marah ye.. Korang nak cepat jodoh?? nie doa dia.. nah, amik baca.. hehe.. semoga korang kawin cepat2 la yeeeee.. hehehe

kat bawah nie plak, doa untuk org yg putus cinta taw.. jd, kalo korang fed up or putus cinta, korang bacala doa ni yep.. sbb, saya xnakla korang kecewa bila putus cinta.. jodoh pertemuan kan semua kat tgn tuhan.. xsemestinya kita bercinta ngan org tu, kita akan bersama ngan orang tu.. pertemuan, perpisahan, hidup dan mati kan semua kat tangan ALLAH.. sy thu, cakap memangla senang kan.. bila dah kena, barulah tahu.. memang saya admit, memang xpernah bercinta pun... huhuhu~!! korang jangan marah sy taw.. tp sy thu, kalau putus cinta tu sangat2 menyakitkan.. saya faham.. sebab da ramai kawan2 sy alaminya.. tp, dorang xpernah serik nak bercinta.. ish3... sabor jela.. hikhikhik.. ==''
hehe.. rasanya cam da terlebih mencarut nie.. besok2 la pla kita mencarut ea... mencarut mengarut bersama memberi faedah together-gether.. hehe,, okla my dear.. sy chowwwww dulu ye beb.. hehe.. Assalamualaikum.. Salam mujahid buat semua.. ^_______^ 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...