Selamat Datang ke Blog (", Rentetan HatiKu .")

Friday 30 December 2011

REUNION ex-SRI AL-HIKMAH BATCH 2005

Assalamualaikum pembuka bicara buat sahabat2 sekalian.. 
Hari nie 30/12/2011 sahabat2 sy telah mengadakan reunion untuk bekas2 pelajar SRI Al-Hikmah Batch 2005, iaitu batch saya la.. Taw x sape yg buat reunion tu?? Sayala.. saya a.k.a Wan Nur Syukriah Binti Wan Zulkifli..
Seronok taw dapat kumpul ramai2 nie.. Tapi kan, satu je yg saya fed up sgt.. reunion yg sy buat tu sangatlah kucar kacir..
K.U.C.A.R K.A.C.I.R!!

sedih taw x..?? korang nak taw x kenapa saya sedih..?? sebab saya yang anjurkan benda tu n then sy xleh nak buat yg terbaik unt dyorg.. kelakor kan?? korang taw x..?? saya hepi sgt ngan reunion tu.. saya buat jugak reunion tu walaupun pada permulaannya saya tahu, kalau saya buat, saya xdpt pegi reunion tu.. korang tahu x kenapa sy buat?? sebab sy sedih tgok sorang kawan sy nie, dia ajak kwn2 lain tapi nampak cam xde sambutan.. sy pun usaha la unt buat reunion nie.. saya sanggup gadaikan kredit saya semata2 nak contact kwn2 lain.. walhal pd asalnya, bukan sy yg ajak.. orang lain.. bukanlah sy nak mengungkit, bukan jugak nak bangga diri ke ape?? tapi sy fed up reunion jd camnie..

hanya dua sahabat baik sy je yg tahu ape yg sy alami sepanjang handle reunion nie.. [walhal 4hari je duk pikiaq sal semua ni].. korang taw x,? asalnya reunion ni nak buat hari rabu, tp tunda sebab xdpt sambutan.. macam2 dugaan saya dapat.. tp, sy sabar je sebab saya tahu USAHA tangga KEJAYAAN kan?? n then IKHLAS tu boleh buat semuanya BERJALAN LANCAR.. sy teruskan usaha unt menganjurkan reunion nie..[cehhh~!! bunyi cam susah sgt.. hehe]

dah3.. malas lah nak citer sal nie.. 
korang nak tahu sape yg dtg unt reunion nie??? ok, meh sy gtaw.. yg perempuan... Saya, Iman, Ramizah, Basyirah, Atikah dan Syamimi [lain giler muka dia sekarang n dia tinggi. dia cantik sgt.. 6thun dah xjumpa ngan dia..]..

yg laki plak, Ameer, Hafizuddin, Shahril, Safuan, Rosli, Fahmi [terkejut jugak bila nampak batang hidung dia kat situ... wah2.. ensem dia skrg.. sgt berbeza dia yg 6thun dulu dgn skrg.. berbeza sgt.. huhu] dan jugak seseorang yang sy xdapat kenalpasti siapa dia.. tapi berdasarkan kawan sy ckp, nama dia Fitri.. tp, maaflah sy memang xdpt mengenalpasti dia sebab rasanya dia xsempat habiskan sampai darjah 6 kat sekolah kitorang..

excited taw dpt jumpa dyorg semua... hepi sgt..

walaupun sy xlayan sgt kawan2 yg laki nie, tp sy tetap hepi sebab bestfriends sy ada bersama saya.. nak tgok x gambar2 kitorang?? meh sy tunjukkan..


































kenangan terindah bersama~!! semoga ikatan UKHUWAH kita berkekalan selamanya.. nie gambar 4orang je baru.. ada lagi sebenarnya yg lain, tp xamik gambar diorang.. hehe..

"Salam Mujahid buat semua ye"


-asyubafinani08.blogspot.com-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...