Selamat Datang ke Blog (", Rentetan HatiKu .")

Friday 23 December 2011

Jalan2 p Kawasan Bebas Cukai Pengkalan Kubor~!!

Semalam p kwsn bebas cukai pengkalan kubor.. best der... hehe.. saya bermalam kat situ.. tujuan utama p situ sbb nak p berurut.. kakiku sudah bengkak selama sebulan lebih.. hehe.. adoyaiii~!! MasyaAllah,, bila dah melarat barula nak ikhtiar berurut.. selama nie duk biar je.. hehe.. Masa yg ditunggu2 pun tibalah.. Mulala tukang urut tanya ktne sakit, saya cakapla kat jari kelingking kanan.. huhuhu.. [jari je kot.. malu la plak bg statement tu... = =''] pastu dye tnye lg, macm mana boleh jd cmtu?? saya cakapla, sy tersepak dinding gara2 ter'buas' kat asrama.. hehe.. [hish.. buat malu je.. hehehe] korang jangan gelak tau dgr citer saya nie.. malu.. kalo korg gelak, siap korang saya kerjakan nanti.. 

Bermulalah sesi berurut, mula2 dye urut tu.. sempat lg buat muka toya.. hehe.. tiba2.. Aduhhhhhhhhhhhh~!!! sakittttt... hahahahaha, sakit2.. ishhhh~!! sakitnyerrrrr... auuuuuuuuwwww~!!!.. "ish, diamla.. cubala tahan" kena marah dgn mak sedare.. terus terkunci mulut saya.. hehe.. namun, skitnya ibarat orang nak bersalin.. [sepupu cakap] nak taw x, kenape spupu sy ckp camtu..??? sbabnya sy asyik tarik baju dia je masa tgh urut tu... pas tu asyik cubit lengan dye je.. hehe.. tula.. sape suh duk kat tepi sy sgt masa tu.. sakitnya xtertahan doe... hampir termenangis kt situ sya. hehe

Ya Allah, sakit macam tu pun da "sakit".. kalau bersalin nie xtaw la cane.. takutnye.. mak mesti beranakkan saya camtu kan mak?? 

Masa nak dekat siap berurut tu, tukang urut tu picit jari kaki saya... Ya Allah, sakitttttttttttttttt~!! xtaw nak cakap camne.. rasa cam nak ketuk2 je sape yg ade kt sebelah uh.. ish3.. dahsyat2.. Pas siap urut, tukang urut marah sebab lambat berurut.. Sendi tu dah beralih dari tempat dia.. kalau dibiarkan lama2, 6ti "riso" plak naik.. terdetik dihati.. "Riso tu ape dye??" tp, stkt lam hati jela.. xdiluahkan pun.. malu nk tanya.. hehe..

Sekarang kakiku da kurang sikit bengkak dia.. tp.. saya dilarang berjalan banyak.. sebab takut sendi tu beralih dari tempat dia sekali lg.. Makkkkk~!!! Lain kali xnak p berurut lg.. Insaf~!! Diriku fobia dgn tukang urut... hehe

K.la korang.. Saya da penat menulis nie.. besok2la plak kita criter ye... hehe.. Assalamualaikum.. Salam Mujahid buat semua.. :D


-asyubafinani08.blogspot.com-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...