Selamat Datang ke Blog (", Rentetan HatiKu .")

Wednesday 21 December 2011

Jom Citer~!!!

Assalamualaikum n salam sejahtera.. Saya dari BERITA SENSASI melaporkan bahawa hari nie xde pape citer menarik pon... kihkihkih.. haha.. ape yg aku tgh mengarut nie..?? haha.. ada ke patut?? = =''.. Aku tanya aku jawab.. cehhh~!! hampeh... sedihla~!!!! td abg blik umah.. dye pun mintak nak pinjam handphone untuk 2.3 hari.. NO WAY~!!! saya cakapla.. boleh.... boleh Blah~!! hehe.. [xde pun.. tipu jerk tu..] kalo ckp camtu memang konpem nak kena ketuk dengan bakul... hehe.. Gara2 kesian dgn muka toya abang,, saya pun bg jela.. hohoho.. tp, dgn syarat... bg handphone dia.. 


NO WAY~!!



 I xleh hidup tanpa hsetku... too many peoples that I want to contact.. Everyday, I will send text to different people.. hari nie msg ngan org lain, esok msg ngan org lain.. gilir2 la beb.. [Da macam hidup berpoligamila plak kan... hehe] xdela.. saje je buat macam tu.. sebab,, kawan saya tersangatlah ramai.. tak terkira jumlah bilangannya.. saya xnakla melupakan diorang.. sekarang da makin "BESAR".. susah dah nak lepak2 bersama cam dulu2.. cehhhh~!! bunyi macam dah tua.. HA??? korang jangan nak cakap saya dah tua ye.. I'M STILL MUDA REMAJA lg ye..!! hikhik.. [gedik betul bunyinya.. Korang janganlah menyampah plak dengan saya.. hehe.. saya ni dalam nie je gedixxxxxxx... kalau kat umah lg gedix... haha.. Astaghfirullah.. kuat bebenor ambe mencarut.. mesti korang penat kan baca..?? haha.. act, sy yang da penat menulis.. Ada baiknya, sya berhenti rehat sekejap bersama kitkat.. wahhaha.. beshhhhhh~!! korang nak??? kalau nak, korang p la beli sendiri... muahahaha.. hehe.. xdela.. gurau je.. jangan marah2 ye.. nanti cepat tua.. 


nah.. terimalah kitkat daripadaku ini buat korang.. haha




Jap3.. rasanya mcam da tersasar je dari citer sebenar nie.. kat mana ek citer kite td..??? hmmmmm... haaaa~!! da ingat da.. abg xbg pun hphone dia.. :'(... jahat x..?? xadil... xmau kawan ngan abang.. ini adalah satu penipuan taw... xaci~!!! fed up betulla.. ape nie.. xmau.xmau..xmau.. bleh je dye blah camtu je..
oh.. handphoneku.. nampaknya aku bakal demam kerna merinduimu.. uwaaaaaaa~!!! [menangis teresak2 nie derrrr.. walhal xpun.. = ='' hehe] penatla bercerita kat korang nie.. besok2 la plak kita crite yer.. esok citer besh kut.. k.lah my luvly friendssss... ade masa kita jumpa lg yep... 6ti rindu2la kat sy ye.. hehehehe.. Salam mujahid buat semua.. mmmmuahhh3x.. [gelila plak.. hohoho.. o.O] zzzzzzzzzzzz..


-asyubafinani08.blogspot.com-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...